سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

فرمانده ارشد سپاه در استان کرمان به ترفیع درجه نائل گشت

سردار نوری فرمانده قرارگاه قدس و لشکر 41 ثارالله که از یادگاران دوران دفاع مقدس و از پیشکسوتان جهاد وشهادت می باشد ، طی مراسمی از دست مبارک حضرت آیت الله العظمی خامنه ای فرمانده کل نیروهای مسلح درجه ی سرتیپی دریافت کرد .محفل یاران ارتقاء درجه را صمیمانه به ایشان تبریک می گوید .

 

سردار ابوحمزه: مطبوعات در انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل سوم نقش مهمی به عهده دارند.

فرمانده منطقه مقاومت بسیج سپاه استان کرمان در جمع خبرنگاران و نویسندگان مطبوعاتی دفاع مقدس کرمان ، نقش مطبوعات در پرداختن به ابعاد دفاع مقدس و انتقال آن به نسل سوم را مورد تأکید قرار داد و گفت : از آنجا که انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است ، رسانه ها در رشد آن نقش مهمی دارند و این مسئولیت مطبوعات و رسانه ها را مضاعف می نماید .

سردار غلامعلی ابوحمزه با انتقاد از اینکه هنوز به عمق فرهنگ دفاع مقدس آنگونه پرداخته نشده ، افزود : یادگاران جنگ انسانهای گمنامی هستند که حضور چشمگیری در دفاع مقدس داشته اند و امروز کمتر کسی به سراغ آن ها می رود.

فرمانده منطقه مقاومت بسیج سپاه استان کرمان دیدار از مناطق جنگی ، استفاده از مشاورانی که در دفاع مقدس حضور داشته اند ، پرداختن به بحث خاطره گویی و وصایای شهدا واستفاده از دیدگاههای امام (ره) و مقام معظم رهبری در 8 سال دفاع مقدس را برای شناخت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس ضروری دانست و افزود : اگر می خواهید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنید باید افکار را مورد مداقه قرار دهید و از شیوه های مؤثر استفاده نمایید.

 

اسامی نهایی داوطلبین عضویت در مجلس خبرگان رهبری در استان کرمان اعلام شد

نصرالهی معاون سیاسی و امنیتی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان گفت : بر اساس اعلام نظر شورای نگهبان 5 نفر داوطلب نهایی مجلس خبرگان رهبری اعلام شدند . رئیس ستاد انتخابات استان گفت : تبلیغات خبرگان رهبری تا بیست وچهار ساعت قبل از شروع رأی گیری ادامه خواهد داشت . اسامی پذیرفته شدگان به شرح ذیل می باشد :

1-محمد بهرامی خوشکار 

2-سید احمد خاتمی

3-امان الله علیمرادی

4-محمد علی موحدی

5-محمد هاشمیان

 

 

به نقل از هفته نامه ثارالله

 

 






تاریخ : جمعه 85/9/17 | 6:3 عصر | نویسنده : رضا | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.