سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوستان عزیز سلام

من یکی از دوستان نزدیک آقای رضا سبحانی نویسنده ی محترم وبلاگ محفل یاران می باشم ، متأسفانه این دوست عزیزمان در بستر بیماری هستند از تمامی شما خوانندگان و دوستان محفل یاران التماس دعا داریم .

 

 

(سبحانی)






تاریخ : چهارشنبه 85/10/27 | 2:16 عصر | نویسنده : رضا | نظرات ()

انسانهای عزیز روی سخنم با شماست :

لطفاً با دقت بخوانید ، متشکرم

نام : انسان

نام خانوادگی : آدمیزاد

نام پدر : آدم

نام مادر : حوا

لقب : اشرف مخلوقات

مأموریت : خلیفه ی الهی

ساکن : منظومه شمسی سیاره زمین

نژاد : خاکی

عالینژاد همه ی ما : خاکی

مبدأ : سراچه ی دنیا

مقصد : سرای آخرت

ساعت پرواز : نامعلوم ، هر آن

مکان پرواز : نامعلوم  ، هر کجا

کد پرواز : انا لله و انا الیه الراجعون

شماره پرواز : لااله الا الله

بار مجاز : اعمال صالح به هر اندازه و حجم

بار غیر مجاز : مادیات دنیا

آثار بجای مانده بعد از پرواز : عمل نیک و مفید ، اولاد صالح و ...

توصیه های دنیوی : اجرای دقیق آموخته های کتاب و سنت و فطرت پیامبر اکرم (ص).

و اما ؛

چه خوب است گاهی هم به خودمان فکر کنیم وبیندیشیم که کی هستیم ؟

وباور کنیم که عاقبت باید روزی طعم شیرین مرگ را بچشیم !

 






تاریخ : شنبه 85/9/25 | 4:6 عصر | نویسنده : رضا | نظرات ()

فرا رسیدن شهادت آیت الله دستغیب سومین شهید محراب به دست منافقین را به همه ی هموطنان عزیز تسلیت عرض می نمایم .

ایران زمین شهدای زیادی را نثار آزادی و آرامش ملت نموده است ، واین وظیفه ی ماست که یاد همه ی آنها را گرامی داریم . 

بخشی از وصیتنامه کتبی
آیت الله شهید حاج سید عبدالحسین دستغیب(قدس سره)

 

«وصیت می کنم فرزندان خود را به تقوی، و سعی در اینکه واجبی از آنها فوت نشود، و مرتکب حرامی نشوند و در هر حال خدا

                      را حاضر بدانند، دنیا را محل عبور و آخرت را محل قرار بدانند و این ضعیف را از دعا فراموش ننمایند...

 

 

پیام حضرت امام خمینی (ره)  ، در روز شهادت شهید محراب حضرت آیت الله دستغیب ( ره )

شهادت برای فرزندان اسلام و ذرّیه پیامبر عظیم الشأن صلّی الله علیه و آله و اولاد فاطمه علیها السلام و یادگاران حسین سلام الله علیه در راه هدف و اسلام عزیز و قرآن کریم چیزی غیر عادی و پدیده غیر معهود نیست. ملت بزرگ اسلام از محراب مسجد کوفه تا صحرای افتخارآمیز کربلا و در طول تاریخ پرارزش سرخ تشیّع قربانیانی ارزشمند به اسلام عزیز و فی سبیل الله تقدیم نموده و ایران شهادت طلب هم از این پدیده سعادتمند مستثنی نیست و انقلاب اسلامی گوش و چشمش پر از این شهیدان حسین گونه است.

ملّت عزیز ما در روز رستاخیز با سرافرازی در پیشگاه مقدس خدای بزرگ و پیامبران و اولیای عظیم الشأن صفهای طولانی از شهیدان در راه دفاع از حق عرضه می دارد؛ از علمای اعلام و ائمه جمعه و جماعت تا فداکاران و سربازان در جبهه های دفاع از حریم مقدس اسلام مطمئن هستیم که پیامبر بزرگ اسلام که مباهات می کند بر امم دیگر حتی به سقط، فداکاری این عزیزان جبهه و پشت جبهه و این عزیزان محراب و منبر و در صف جماعات و در داخل مسجدها و بیمارستانها مباهات می فرماید و چه بهتر و گواراتر که با شهادت این فرزندان اسلام و ذریه طاهره بر افتخارات آن بزرگوار در روز عرض اعمال هرچه بیشتر بیفزاییم.

عزیزان و نور چشمان ما در جبهه های جنوب و غرب هر روز با سرکوبی اشرار آمریکایی و عقب سازی و به جهنم فرستادن جنود شیطان سربلندی و عظمت برای اسلام خلق می نمایند؛ بطوری که تاب تحمل این پیروزی ها را از آمریکاییان خارج و داخل، منافق و منحرف سلب نموده و بر جنون و وحشی گریهای آنان افزوده است. شما فرضا" شهید بهشتی را گناهکار بدانید، شهدای دیگر مثل شهید مدنی و شهید دستغیب که جز تربیت محرومان و هدایت مردم گناهی نداشته اند با چه انگیزه شهید می کنید؟ شما در زعم خود اگر اینان را به جرم وفاداری به اسلام و طرفداری از محرومان و مظلومان مستحقّ قتل میدانید، اطفال معصومی که در گهواره جای دارند و زبان باز نکرده اند چه گناهی دارند، جز آنکه اطفال مسلمانی هستند که مخالف سلطه آمریکا به جان و مالشان می باشند.

امروز روز جمعه و نماز و عبادت با دست جنایتکار آمریکاییان یک شخصیت ارزشمند که مربی بسزایی و عالمی عامل که گناهش فقط تعهد به اسلام بود، از دست ملت ایران و اهالی محترم فارس گرفت و حوزه های علمیه و اهالی ایران را به سوگ نشاند. حضرت حجةالاسلام و المسلمین شهید حاج سید عبدالحسین دستغیب را که معلم اخلاق و مهذب نفوس و متعهد به اسلام و جمهوری اسلامی بود با جمعی از همراهانشان به شهادت رساندند و خدمت خود را به ابرقدرت و ابرجنایتکار زمان ایفا کردند، به گمان آنکه به ملت ارزنده ایران آسیب رسانند و آنان را در راه اهداف به سستی بکشند.

این کوردلان نمی بینند که در هر شهادتی و در هر جنایتی ملت متعهد به اسلام و کشور مصمّم تر و حاضرتر در صحنه می شوند. اینان پس از بمباران شهر دزفول و آن قتلهای فجیع ندیدند فریاد «جنگ جنگ تا پیروزی» را، اینان نمی بینند که ملت وفادار شهادت را در راه خداوند با آغوش باز پذیرا هستند یا می خواهند شکستهای لشکر کفر را و آتشی که به جان دوستان و اربابانشان از پیروزی رزمندگان ایران افتاده با خون این مردان خدا فرونشانند. اینک سزاوار است اصحاب نظر و ارباب تحلیل در این شرارتها و جنایتها فکر کنند که انگیزه آنکه در هر پیروزی و دنبال هر شکست به حزب بعث آمریکایی یک جنایت بزرگ از این منافقان و منحرفان واقع می شود، چی هست؟ از باب اتّفاق نمی شود باشد که در دنبال پیروزی آبادان جنایتی واقع و دنبال فتح بستان باز جنایتی و امروز به دنبال فتح عظیم در غرب و شکست مفتضحانه دشمنان اسلام این جنایت بزرگ واقع شد.

آیا اینها همه من باب اتفاق است یا حساب شده و دیکته شده عمل می شود؟ آیا ما این بزرگان علماء و معلمان ارزشمند را برای جبران شکست آمریکا در منطقه و صدام آمریکایی در جبهه ها از دست می دهیم؟ رحمت خداوند بر این مجاهدان عظیم الشأن که شهادتشان پیروزی اسلام را بیمه می کند و ننگ نفرت بر آمریکای جنایتکار و دست نشاندگان و هواداران آن!

اینجانب این ضایعه بزرگ و فاجعه اسفناک را بر حضرت مهدی _ارواحنا له الفداء_ و ملت شجاع ایران و اهالی معظم استان فارس تسلیت می دهم و به پیشگاه مقدس پیامبر اسلام این فداکاریهای ملت اسلام و مجاهدات قشرهای مختلف ایران را تبریک عرض می کنم و برای خاندان این شهید پرافتخار از خداوند تعالی توفیق صبر و بردباری و سلامت طلب می نمایم. سلام بر مجاهدان بزرگوار اسلام، درود بر رزمندگان جنوب و غرب و تهنیت بر نیروهای نظامی و مردمی پیروزی آفرین در جبهه غرب؛ از خداوند تعالی پیروزی نهایی لشکر اسلام را بر قدرتهای شیطانی مسألت می نمایم.

و السلام علی عباد الله الصالحین

روح الله الموسوی الخمینی  

 

 

 

 






تاریخ : یکشنبه 85/9/19 | 9:57 صبح | نویسنده : رضا | نظرات ()

دوست بزرگوارم در وبلاگ شلمچه با موضوع بسیجی لبخند بزنه ، به مسائل و دغدغه های جامعه و بسیجیان زمان جنگ واکنون پرداخته ، خیلی زیباست حتماً سر بزنید و اون مطلب را بخونید ، اما من با برداشت از اون مطلب داستانی را برایتان آماده کردم که در محفل یاران می نگارم که بد نیست شما هم بخونید.  

من عضو گروه موزیک پایگاه و حوزه مقاومت هستم ، یک دوست داشتم به نام محسن پوردرانی ، برای ایام دهه فجر برای نواختن موزیک در مراسمات شرکت می کردیم ، خوب بالطبع می بایست لباس خاکی بسیج هم بپوشیم ، چند نفری جدید به گروه اضافه شده بودند و به نظر می رسید که خجالت می کشیدند این لباس را برتن کنند و بیایند جلوی شاید صدها دختر وپسر بایستند ، محسن اولین کسی بود که لباس و چفیه را برتن می کرد و می گفت :

شما باید افتخار کنید ، این لباس خاکی را که نشان رشادت های 8 سال رزمندگان بوده را می پوشید ، چنان صحبت می کرد که همه با اشتیاق لباس خاکی را می پوشیدند .

و اما نتیجه آن دوست بزرگوارم یعنی محسن با همین عقاید ونظرها در غدیر سال 81 شهد شهادت را چشید و با همان لباس خاکی اش ندای رب را لبیک گفت .

وبلاگ محفل یاران به نام او مزین گردیده و دوست دارم که بتوانم در راه خشنودی او و تمام شهدای ایران زمین گام بردارم .

ببخشید سرتان را درد آوردم فقط خواستم عرض کنم ؛ اگر آن زمان ها دیگر بر نگردد ، ولی این گونه افراد هم در این نسل پیدا می شود .

پس لبخند بزن  

شهید محسن پوردرانی

نام پدر :علی

تاریخ ومحل ولادت : 1360 - روستای ده زیار

سمت : رزم نواز گروه موزیک لشکر 41 ثارالله

تاریخ ومحل شهادت : 30/11/81 سانحه هوایی منطقه سیرچ کرمان

محل دفن : زادگاهش - روستای ده زیار

روحش شاد و یادش گرامی

 

 






تاریخ : شنبه 85/9/18 | 11:22 صبح | نویسنده : رضا | نظرات ()

 

فرمانده ارشد سپاه در استان کرمان به ترفیع درجه نائل گشت

سردار نوری فرمانده قرارگاه قدس و لشکر 41 ثارالله که از یادگاران دوران دفاع مقدس و از پیشکسوتان جهاد وشهادت می باشد ، طی مراسمی از دست مبارک حضرت آیت الله العظمی خامنه ای فرمانده کل نیروهای مسلح درجه ی سرتیپی دریافت کرد .محفل یاران ارتقاء درجه را صمیمانه به ایشان تبریک می گوید .

 

سردار ابوحمزه: مطبوعات در انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل سوم نقش مهمی به عهده دارند.

فرمانده منطقه مقاومت بسیج سپاه استان کرمان در جمع خبرنگاران و نویسندگان مطبوعاتی دفاع مقدس کرمان ، نقش مطبوعات در پرداختن به ابعاد دفاع مقدس و انتقال آن به نسل سوم را مورد تأکید قرار داد و گفت : از آنجا که انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است ، رسانه ها در رشد آن نقش مهمی دارند و این مسئولیت مطبوعات و رسانه ها را مضاعف می نماید .

سردار غلامعلی ابوحمزه با انتقاد از اینکه هنوز به عمق فرهنگ دفاع مقدس آنگونه پرداخته نشده ، افزود : یادگاران جنگ انسانهای گمنامی هستند که حضور چشمگیری در دفاع مقدس داشته اند و امروز کمتر کسی به سراغ آن ها می رود.

فرمانده منطقه مقاومت بسیج سپاه استان کرمان دیدار از مناطق جنگی ، استفاده از مشاورانی که در دفاع مقدس حضور داشته اند ، پرداختن به بحث خاطره گویی و وصایای شهدا واستفاده از دیدگاههای امام (ره) و مقام معظم رهبری در 8 سال دفاع مقدس را برای شناخت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس ضروری دانست و افزود : اگر می خواهید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنید باید افکار را مورد مداقه قرار دهید و از شیوه های مؤثر استفاده نمایید.

 

اسامی نهایی داوطلبین عضویت در مجلس خبرگان رهبری در استان کرمان اعلام شد

نصرالهی معاون سیاسی و امنیتی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان گفت : بر اساس اعلام نظر شورای نگهبان 5 نفر داوطلب نهایی مجلس خبرگان رهبری اعلام شدند . رئیس ستاد انتخابات استان گفت : تبلیغات خبرگان رهبری تا بیست وچهار ساعت قبل از شروع رأی گیری ادامه خواهد داشت . اسامی پذیرفته شدگان به شرح ذیل می باشد :

1-محمد بهرامی خوشکار 

2-سید احمد خاتمی

3-امان الله علیمرادی

4-محمد علی موحدی

5-محمد هاشمیان

 

 

به نقل از هفته نامه ثارالله

 

 






تاریخ : جمعه 85/9/17 | 6:3 عصر | نویسنده : رضا | نظرات ()
       

.: Weblog Themes By BlackSkin :.