سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فجر انقلاب6/ اعلام نفرات برتر جشنواره نمایش کانون های مساجد کرمان
 
 

   
.

استان ها: دبیر جشنواره استانی نمایش ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان از اعلام نفرات برتر این جشنواره در مرحله استانی خبرداد.

محمد جواد ابراهیمی دبیر ستاد جشنواره استانی نمایش ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد صبح امروز(29 دی) در گفتگو با خبرنگار شبستان، از انجام مرحله داوری آثار نمایشی این جشنواره در قالب برنامه های کمیته مساجد ستاد دهه فجر خبر داد.

وی گفت: مرحله بازبینی آثار نمایشی روز 27 دی توسط سه نفر از اساتید برجسته نمایش در استان کرمان انجام شد و طی این مرحله نفرات برتر برای حضور و اجرا در مرحله استانی که اول تا سوم بهمن ماه سالجاری در کرمان برگزار می شود انتخاب شدند.

ابراهیمی ادامه داد: طبق نظر هیدت داوران نمایش عقل سرخ به عنوان کار ویژه انتخاب و قابل تقدیر و معرفی به عنوان یک الگوی برتر انتخاب شد و پنج گروه دیگر نیز به بخش مسابقه راه یافتند.

وی افزود: نمایش دلدار از راور، تولد بهمن از سیرجان، مجلس گل از سرآسیاب، محکمه از بافت و نمایش لب تشنگان از ده زیار جزء گروه های منتخب جهت اجرا در بخش مسابقه معرفی شدند.

دبیر ستاد جشنواره استانی نمایش اظهارداشت: مقرر شده برای بالا بردن سطح کیفی برنامه ها و گروه های نمایش کانون های مساجد کارگاه های تخصصی بازیگری، کارگردانی و نویسندگی برگزار شود تا سطح کیفی کارهای آن بالا رود.






تاریخ : سه شنبه 88/11/13 | 9:2 صبح | نویسنده : رضا | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.